nathalieperssonrodhe

Direktlänk till inlägg 7 december 2011

DET ÄR ÖVER NU..

Av nathalie persson - 7 december 2011 18:03

Det är över nu kan inte fatta eller tro det, att det är över 9 månader sen hittade varandra. Jag kommer ihåg det som igår när vi träffades första gången jag var så glad men blyg, så fort jag fick chansen kolla jag in dig i smyg. Det kändes som tiden stanna då när vi satt där på bussen och som jag aldrig tidigare hade vart kär. Det är så sjukt jag kände det innan jag ens träffa dig, men så satt du där vid min sida och jag hann så många gånger tänka att det känns för bra för och vara sant. Tiden gick fort ville aldrig att jag skulle ta bussen hem. Det fanns ingen tanke på hur mycket vi skulle bråka sen, nej stunden var vår det var vår och vi såg på varann du fick mig att känna den känslan som när man frågade chans.
Visste inte skulle våra ljus släckas och du vet varför jag fick reda på saker och blev hård mot dig, men har nog aldrig berättat hur mycket det såra mig. och jag älskade hur jag hade dig här bredvid, kände aldrig nåt annat än att det var förevigt. Önskar att vi hade fått mer tid, du måste hålla med mig om att vi klicka och häfta direkt. Inte många träffar gick innan du träffa din släkt. Tillsammans med våra minnen och tanken på hur härligt det var att du inte längre är här nu idag måste va anledning till att det känns som att allt inte är som det ska, men jag har accepterat kunde inte hindra det så från och med nu ska jag bara se tillbaks och minnas det. Det är över nu våra sista ord är sagda. Våra sista kort är lagda. Det är så svårt att se dig gå men det finns inget mer jag kan göra kan nu bara se på när du vänder ryggen och går ifrån mig., sitter jag kvar med tårar på kinden och älskar dig..

Jag älskar dig, jag saknar dig.. Snälla kom tillbaka


 

 
 
Danielsson :)

Danielsson :)

7 december 2011 18:23

Grym låt! <3
Btw, länkbyte? :)

http://www.MatildaDanielssooon.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nathalie persson - 20 december 2011 18:01

Tackar för min tid här.. Finns på nattstad nu. Hoppas ni följer mig där! Tar bort denna blogg inom kort.   http://www.nattstad.se/nathaz http://www.nattstad.se/nathaz http://www.nattstad.se/nathaz   IIIIN NU! ...

Av nathalie persson - 13 december 2011 23:44


Kan börja med att säga FÖRLÅÅÅÅÅT för jag inte uppdaterat.. Men har inte haft lust eller ork att göra det. Funderar på att börja blogga på nattstad?.. Får se hur det blir med den saken.   Iallfall. Så vad har jag gjort dom här dagarna då jag inte...

Av nathalie persson - 11 december 2011 14:20


Inväntar släkt och annat folk, eftersom min bror fyllde 20 för några veckor sen!     Vet inte riktigt vad mer som händer idag, HATAR SÖÖÖNDAGAR! Usch så förbannat äckliga, så nära måndagen men så långt ifrån fredagen! Uppdate kommer senare idag...

Av nathalie persson - 10 december 2011 17:59

Rubriken säger allt antar jag?.. Är så sjukt less på allting. Vet inte varför men allt känns upp och ner, allt känns åt helvete.. Fel vann idol, ÅÅÅH DAMP!!! Förlorat två av dom som betyder mest för mig och står närmast mig. Orkar inte blogga just nu...

Av nathalie persson - 9 december 2011 19:57


Nu har jag precis kommit hem, drog till örebro en sväng förut. Ligger just nu i min säng och myser   Snackade nyss med min "bror" för sista gången på 5 veckor, eftersom han ska till andra sidan jorden.OHHHH, YOU KIDDING WHIT ME?! Kommer sakna han äck...

Ovido - Quiz & Flashcards