nathalieperssonrodhe

Direktlänk till inlägg 7 december 2011

SNÖ SNÖ OCH ÅTER IGEN SNÖ

Av nathalie persson - 7 december 2011 17:19

Hej alla fina och fula bloggläsare!   Haha fuck no, driver.. Skola idag som sagt, hade bara tre lektioner och slutade vid 1. Efter det så drog jag och bebis till stad, fikade och sådär. Sen drog vi hem, käkade. Drog ut för en liten stund sen och snackade med Sebbe.. Härlig grabb det där!    Just nu så sitter jag här och gör.. IIINGET. Well skriver snart igen när jag kommer på något att skriva. Puss



  


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nathalie persson - 20 december 2011 18:01

Tackar för min tid här.. Finns på nattstad nu. Hoppas ni följer mig där! Tar bort denna blogg inom kort.   http://www.nattstad.se/nathaz http://www.nattstad.se/nathaz http://www.nattstad.se/nathaz   IIIIN NU! ...

Av nathalie persson - 13 december 2011 23:44


Kan börja med att säga FÖRLÅÅÅÅÅT för jag inte uppdaterat.. Men har inte haft lust eller ork att göra det. Funderar på att börja blogga på nattstad?.. Får se hur det blir med den saken.   Iallfall. Så vad har jag gjort dom här dagarna då jag inte...

Av nathalie persson - 11 december 2011 14:20


Inväntar släkt och annat folk, eftersom min bror fyllde 20 för några veckor sen!     Vet inte riktigt vad mer som händer idag, HATAR SÖÖÖNDAGAR! Usch så förbannat äckliga, så nära måndagen men så långt ifrån fredagen! Uppdate kommer senare idag...

Av nathalie persson - 10 december 2011 17:59

Rubriken säger allt antar jag?.. Är så sjukt less på allting. Vet inte varför men allt känns upp och ner, allt känns åt helvete.. Fel vann idol, ÅÅÅH DAMP!!! Förlorat två av dom som betyder mest för mig och står närmast mig. Orkar inte blogga just nu...

Av nathalie persson - 9 december 2011 19:57


Nu har jag precis kommit hem, drog till örebro en sväng förut. Ligger just nu i min säng och myser   Snackade nyss med min "bror" för sista gången på 5 veckor, eftersom han ska till andra sidan jorden.OHHHH, YOU KIDDING WHIT ME?! Kommer sakna han äck...

Ovido - Quiz & Flashcards